سازمان های غیرمتمرکز خودمختار صنعت سرگرمی را مختل می کنند
یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار یا DAO یک نهاد تحت رهبری جامعه است که هیچ مرجع مرکزی ندارد. این سازمانی است که به طور کامل توسط اعضای فردی آن اداره می شود که به طور جمعی تصمیمات مهمی در مورد آینده آن می گیرند.داشتن رابطه سالم
برای سالهای متمادی، سازمانهای غیرمتمرکز خودمختار چندین صنعت را مختل کردهاند و این بهویژه در مورد صنعت سرگرمی صادق است.
قبل از سال 2050، کل داراییهای رسانهای مشابه جنگ ستارگان و هری پاتر از سیستمهای سازمانیافته NFT تشکیل شدهاند و بخشی از آن متعلق به جوامع غیرمتمرکز است. این جوامع، روایت ها، خطوط داستانی، توسعه شخصیت، ظاهر شخصیت، انتخاب بازیگر و بازیگر و غیره را کنترل می کنند. برخی از این جوامع میلیون ها عضو دارند. مکانیسمهای رایگیری به آنها اجازه میدهد تا به عواملی با جزئیات متفاوت رای دهند.
فیلمها، بازیهای ویدیویی، رمانها، کتابهای کمیک و موارد دیگر مربوط به آن ویژگیهای رسانهای توسط این جوامع فروخته و تامین مالی میشوند. افراد مشهور و بااستعداد در صنعت سرگرمی نیز این عمل را تایید کرده و در آن شرکت کرده اند.
اگرچه شروع سختی برای چندین سال وجود داشت، بسیاری از محصولات تحت این ویژگی های رسانه ای اکنون در سطح کیفی بالاتر و حتی لذت بخش تر از آنچه استودیوهای بزرگ و شرکتی ارائه می دهند هستند.
همه این تراکنش های داده در یک بلاک چین انجام می شود. وب 4.0، مانند وب 3.0 قبلی خود، به افراد امکان می دهد تا مالکیت جزئی این ویژگی های رسانه ها را ادعا کنند.
بیشتر تراکنش های دیجیتال از فناوری بلاک چین استفاده می کنند
بلاک چین یک پایگاه داده مشترک است که به چندین طرف اجازه می دهد به داده ها دسترسی داشته باشند و آن داده ها را در زمان واقعی تأیید کنند. از اواخر دهه 2030، اکثر تراکنشهای دیجیتال از همه نوع، بر روی یک بلاک چین بودهاند. فناوری بلاک چین تقریباً به اندازه برق، اینترنت و هوش مصنوعی به بستری برای جامعه تبدیل شده است.سلامتی و بقا
سازمان های غیرمتمرکز خودمختار صنعت سرگرمی را مختل می کنند
یک سازمان غیرمتمرکز خودمختار یا DAO یک نهاد تحت رهبری جامعه است که هیچ مرجع مرکزی ندارد. این سازمانی است که به طور کامل توسط اعضای فردی آن اداره می شود که به طور جمعی تصمیمات مهمی در مورد آینده آن می گیرند.داشتن رابطه سالم
برای سالهای متمادی، سازمانهای غیرمتمرکز خودمختار چندین صنعت را مختل کردهاند و این بهویژه در مورد صنعت سرگرمی صادق است.
قبل از سال 2050، کل داراییهای رسانهای مشابه جنگ ستارگان و هری پاتر از سیستمهای سازمانیافته NFT تشکیل شدهاند و بخشی از آن متعلق به جوامع غیرمتمرکز است. این جوامع، روایت ها، خطوط داستانی، توسعه شخصیت، ظاهر شخصیت، انتخاب بازیگر و بازیگر و غیره را کنترل می کنند. برخی از این جوامع میلیون ها عضو دارند. مکانیسمهای رایگیری به آنها اجازه میدهد تا به عواملی با جزئیات متفاوت رای دهند.
فیلمها، بازیهای ویدیویی، رمانها، کتابهای کمیک و موارد دیگر مربوط به آن ویژگیهای رسانهای توسط این جوامع فروخته و تامین مالی میشوند. افراد مشهور و بااستعداد در صنعت سرگرمی نیز این عمل را تایید کرده و در آن شرکت کرده اند.
اگرچه شروع سختی برای چندین سال وجود داشت، بسیاری از محصولات تحت این ویژگی های رسانه ای اکنون در سطح کیفی بالاتر و حتی لذت بخش تر از آنچه استودیوهای بزرگ و شرکتی ارائه می دهند هستند.
همه این تراکنش های داده در یک بلاک چین انجام می شود. وب 4.0، مانند وب 3.0 قبلی خود، به افراد امکان می دهد تا مالکیت جزئی این ویژگی های رسانه ها را ادعا کنند.
بیشتر تراکنش های دیجیتال از فناوری بلاک چین استفاده می کنند
بلاک چین یک پایگاه داده مشترک است که به چندین طرف اجازه می دهد به داده ها دسترسی داشته باشند و آن داده ها را در زمان واقعی تأیید کنند. از اواخر دهه 2030، اکثر تراکنشهای دیجیتال از همه نوع، بر روی یک بلاک چین بودهاند. فناوری بلاک چین تقریباً به اندازه برق، اینترنت و هوش مصنوعی به بستری برای جامعه تبدیل شده است.سلامتی و بقا